یادداشتهای یک خورنده فیلم

یادداشتهای یک خورنده فیلم در باب فیلمهایی که می‌خورد

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

Noah

**

از همان سال پیش که خبرهای فیلم نوح آمد و مشخص شد راسل کرو قرار است نقش حضرت نوح را ایفا کند همگان بی‌صبرانه منتظر این فیلم بودند، منتظر اینکه کارگردانی بیاید و با مخلوطی از درام و کلی جلوه‌های ویژه به داستانی که همه‌ی دنیا با آن از کودکی آشنایی دارند تصویری داده شود، انتظاری که ما از همه‌ی فیلمهایی که با داستان آن کاملا آشناییم داریم. من به شخصه از همان اول فکر می‌کردم آرنوفسکی به درد ساختن این فیلم نمی‌خورد و حدس من تا حدی درست بود(مدارک حدسم هم موجود است) اولین مشکل بزرگ فیلم نوح این است که آرنوفسکی به جای یک فیلم درام تاریخی مذهبی با جلوه‌های ویژه فراوان یک فیلم اکشن فانتزی ساخته و خیلی از اعتراضات به فیلم هم از همین جا نشات می‌گیرد. نوح بیشتر شبیه بلاکباسترهای تابستانی می‌ماند تا یک فیلم با تم مذهبی تاریخی.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فیلم‌خور

Being There

*****

چنس یک باغبان خانه‌زاد و شیرین عقل است که از بچگی درون خانه‌ای ثروتمند بزرگ شده و در باغ محصور آن کار کرده و نهایت ارتباط او با جهان خارج تلویزیون اتاقش است. با مرگ صاحباخانه و رفتن تنها خدمتکارش، چنس مجبور می‌شود چمدانش را ببندد و برای اولین بار پا به جهان خارج از خانه بگذارد، جهانی که تقریبا جز باغبانی و نگهداری از گیاهانش، هیچ از آن نمی‌داند.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فیلم‌خور

47 رونین


۴۷ رونین همانطور که از نامش معلوم است داستان ۴۷ رونین یا سامورایی بی‌ارباب است که برای گرفتن انتقام اربابشان و بازگرداندن آبروی او به پا می‌خیزند.

ادامه مطلب...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فیلم‌خور