****
یک زن و شوهر به نامهای پیتر و لورنا وارد یک گروه (خرده‌فرهنگ بطور دقیقتر) که حول یک زن مرموز به نام مگی که ادعا می‌کند از آینده آمده می‌شوند به امید اینکه با ساخت یک مستند و برملا کردن راز زن مرموز آینده‌شان را به عنوان فیلمساز و ژورنالیست تضمین کنند.مگی ادعا می‌کند که از سال ۲۰۵۴ و از آینده‌ای آمده که یک جنگ بزرگ همه چیز را نابود کرده و قصدش از سفر به گذشته این است که کسانی را که دوست دارد آماده کند تا در آینده خود را نجات دهند، سوالی که پیش می‌آید این است که آیا مگی حقیقت را می‌گوید و یا فقط یک شیاد است؟
Sound of my voice یک فیلم علمی‌تخیلی‌ست که وجه علمی‌تخیلی آن به جای اینکه بر روی جلوه‌های ویژه تکیه کند بر دیالوگ استوار است، درونمایه فیلم امکان مسافر زمان بودن یکی از شخصیت‌]های اصلیست اما خود عمل سفر در زمان را در فیلم شاهد نیستیم و فقط در چند سکانس مگی را در بدو ورود به زمان حال می‌بینیم. ریتم فیلم کمی کند است و باید این نکته را در نظر داشته باشید که تماشایش حوصله می‌خواهد. تصمیم درباره این که آیا واقعا مگی راست می‌گوید یا نه هم با قرار دادن چند نشانه به عهده خود مخاطب قرار داده شده است.
ستاره این فیلم بریت مارلینگ در نقش مگی‌ست که قبلا درباره‌ی فیلم زمینی دیگر او نوشته بودم، مارلینگ بازیگر خاصی‌ست، او چند سال پیش به عشق بازیگری وارد هالیوود می‌شود اما فقط نقشهای درپیتی مانند دخترهای فیلم ترسناک که قبل از بقیه شخصیتها کشته می‌شوند به او پیشنهاد می‌گردد، برای همین بریت دست به قلم می‌شود تا نقش خودش را در فیلم‌نامه‌های خودش به وجود آورد و پا به عرصه‌ی سینمای مستقل می‌گذارد. حاصل کار ایده و داستانهای او سه فیلم زمینی دیگر، همین فیلم و شرق شده‌اند که درباره‌ی سومی در پست بعدی خواهم نوشت.
 زمینی دیگر فیلمی خوب و متفاوت بود اما Sound of my voice به نظر من به آن اندازه خوش‌ساخت نیست، ولی باز هم فیلم خوبی‌ست و ارزش دیدن دارد. ایده‌های بریت مارلینگ خارق‌العاده‌اند، او به سراغ موضوعات و سوالاتی می‌رود که معمولا در فیلمهای هالیوودی مطرح نمی‌شوند و همین خاصش می‌کند، اما هنوز یک نپختگی در فیلمهایی که نوشته(یا بهتر بگویم کمک‌نویسنده بوده) دیده می‌شود، که به نظر من از تازه‌کار بودنش نشات می‌گیرد و گذر زمان و کار با کارگردانها و نویسنده‌های بزرگتر این مشکلات را حل می‌کنند. مشکلاتی مانند عمق نداشتن شخصیتها و اینکه داستان درست درجایی که به اوج خود می‌رسد تمام می‌شود. به هر حال او وارد لیست مورد علاقه‌های من در هالیوود شده و منتظرم ببینم در آینده سینما به چه جایگاهی می‌رسد.